Testpaket från Fyndiq

Beställde två saker från Fyndiq . Spännande att testa denna idé som går ut på att e-handlare genom Fyndiq kan sälja sådant de har svårt att sälja i sin egen webshop.

Det fungerade alldeles utmärkt förutom att jag fick pappersavi istället för SMS avisering som jag tycker alla e-handlare skall ha som standard.

Det jag däremot tycker många e-handlare borde förbättra är valet av ytteremballage och något i paketet som visar att e-handlaren bryr sig om mig som köpare.

1 Emballaget: Det böver inte vara brunt, tänk gärna till på emballage frågan det gör inget att det är enkelt men en snygg etikett eller ett trevligt klistermärke lättar upp.

2 När jag öppnar paket vore det trevligt med ett meddelande från e-handlaren som ”Tack för din beställning hoppas du blir nöjd med varan” Med vänlig hälsning… eller något liknande. Jag tror chansen till kundlojalitet ökar dramatiskt med det lilla extra.

Fyndiqpaketen

« Previous post

Kommentera

*