Intervju med Vaimo på IRCE 2015

Trots att det var en dryg vecka sedan jag och Patrik Müller från Dibs kom hem från IRCE i Chicago fortsätter vi vi att presentera intervjuer vi gjorde.

Den här gången är det Vaimos tur att bli intervjuade.  Det är Vaimo som byggt e-handelslösningen till Naturkompaniet som blev vald till årets omnichannel företag på SEBC 2015. Juryns motvivering:

Vinnare av Årets Omnikanal är: naturkompaniet.se
Att utse Årets Omnikanal var inte enkelt. Juryn är enig om att svensk handel ligger efter när det gäller omnikanalssatsningar. Vinnare är den som lyckats komma längst under det gångna året med att leverera en integrerad och friktionlös köpupplevelse mellan de olika kanalerna. Årets Omnikanal är ett företag som erbjuder leverans till och ifrån butik, samt arbetat hårt med att integrera de bakomliggande systemen för att ge en enhetlig och kundvänlig köpuppevelse, oavsett kanal.

Skärmavbild 2015-06-16 kl. 07.05.38

Nog om detta. Här kommer intervjun.

Vi håller på att smälta alla intryck, gå igenom alla presentationer för att inom den närmaste tiden göra en sammanfattning och slutspaning från konferensen så håll koll på mig och Patrik så ni inte missar något.

Kommentera

*